beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 24 januari 2015

skynda

Av Becca - 24 januari 2015 08:09

"Klockan är åtta! Du måste skynda dig!"
Men det gör jag inte, nej. Jag sitter kvar här i t-shirt och trosor med ett täcke lindat runt mig. Och skriver ett meningslöst inlägg på min meningslösa blogg om ingenting.
"Jag borde verkligen skynda mig..." jag får stänga ögonen för att verkligen försöka pressa fram en liten gnutta panik som kan få mig att studsa upp ur soffan och skynda på min på det där sättet som bara går när man riskerar att gå miste om en chokladkaka. Men nope, nada panik.
Fan, vad man hatar sig själv och vattenläckan i gatan just nu.
Men liksförbannat sitter man kvar som en annan idiot.
Sedan får man liksom en annan slags panik över att man inte har panik ännu...
Så här sitter jag i nästan inga kläder alls, tidigt som fan på en lördagsmorgon med en hals som gör att det känns som om jag rökt tre paket cigratter och supit fjorton dagar i sträck. Det är fan rätt najs asså... när man tänker efter.

 
 
Ingen bild

Amanda

24 januari 2015 18:53

Öh, vem stressar och skyndar klockan 8 en lördag?!

Och du, din blogg eller du själv är inte meningslösa! =)
Hallå... !!! Sluta nedvärdera dig själv! FY PÅ SIG!

Haha min tanke till bilden i polisbilen... "Been there, done that.. Men inte fasen kom vi på idén med selfie och glada miner.." :)

Kram på dig!

Becca

24 januari 2015 21:27

Konfirmations tjaffs... fucking hate it!

Jo... *gäll, 3-årings röst*; "Du är inte min mamma!!"

Clara är galen i selfies... så mm... hon tar jämt selfies och innan den där bilden utbrast hon: "men kom igen Becca! Du måste! Den här gången!"
Så volá

Kram!

 
Ingen bild

Amanda

26 januari 2015 11:44

Aha då förstår jag... Har ju inte varit på sånt där då jag inte är konfirmerad. Mormor tittar fortfarande på mig med en lidande blick och säger att jag kommer att hamna i skärselden för denna synd. ^^

Haha nej, det ska du nog vara glad för att jag inte är! Men jag tycker du är en fantastisk tjej som kämpar hårt! Och det är det inte många som gör!
Du verkar även vara en bra vän, som alltid ställer upp och vill hjälpa! Så skrik och gorma hur mycket du vill men jag vet bättre! =)

Haha okej!

Kram

Becca

27 januari 2015 10:36

En vecka i Polen, klart värt det.

Ahaha! Jadu, det är bra att du tycker det... för det tycker inte jag själv..

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards